Ont.

För tre dagar sedan började jag få ont i mitt högra öra! 
Fasade för öroninflammation. Eftersom jag hade det i Mars 2013 senast så kände jag igen
*smärtan* ! Och idag bestämde jag mig för att ringa vårdcentralen. Då det inte har gått över på 3 dagar och alvedon/ipren hjälper inte. 
 
Så ja.
Nu har jag fått öroninflammation igen... så pencilin i 5 dagar. Gud vad kul ^^.
Hoppas det går över nu. Ush.
 
Skillnad från i Mars då hade jag dubbelsidig öroninflammation, dvs i båda öronen, och. 
hade det i både innreörat & ytterörat. = Öroninflammation delux, och det var en bra start på våran skidsemester haha. Nu är det bara i ena örat i mellanöroat. Så det är ju inte lika hemskt som sist, tackar jag för. Det va nästan värre än att föda barn. Och läkaren sa även att det inet är så vanligt att vuxna får detta, men det händer.
och klart det händer mig. morr morr. Jag va "öronbarn" när jag var liten, hade konstant öroninflammation i nästan 2 år. Så fick rör tillslut. Sen efter det har jag ju aldrig haft priblem med det. Men nu så , inte kul alls.
 
Nåja.
Barnet är på dagis, karln jobbar, och här sitter jag och klagar haha. 
Senare kommer Maja och dricker kaffe och snackar skit. 
Hon ska även fixa mina naglar nästa vecka. ska bli så kul. Aldrig haft nagelförlägning. Så får se hur det känns.
Då mina egna bara går av när dom kommer till en viss längd :( ! 
 
 


Kommentarer
sofie :-)

Ingen aning hur lång Teodor är, haha! Han vägrar bli mätt! ;D tror inte han är längre än en meter iaf... Väger mellan 15 och 16kg. 104-byxor är lite långa och måste vikas upp nertill, tröjorna är något långa i ärmarna ;-)
Snart blir det jobbigt om Wilmer kommer ifatt helt = slut på att ärva kläder = jättedyrt.... :-S

Lägg upp bild på naglarna sen när de är klara!! :-D

2014-01-14 @ 14:44:06
URL: http://teodorsmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0